lördag 29 december 2012

Torka aldrig tårar utan handskar

Jag har sett många tv serier och många filmer, men jag har aldrig sett något som har berört mig på  det sättet som torka aldrig tårar utan handskar.

Jag hörde alla prata så bra om det men jag tänkte att det antagligen inte skulle vara någonting för mig men att jag endå skulle ge det en chans. Jag tittade fem minuter in i första avsnittet och sen var jag fast.Jag vet egentligen inte vad det är som gör att jag fastande så mycket för den.

Jag fick första boken i julklapp och den har jag nästan läst ut, den är så lik serien så man skulle nästan kunna tro att skådespeöarna har fått arbeta rakt av boken. Bok två släpps på tisdag och jag har självklart förhandsbokat den så jag hoppas på att jag kommer att få den på måndag. Tredje boken släpps tyvärr inte förens i höst men jag hoppas att avsnitten kommer att släppas innan dess.

Nu ska jag kolla om på avsnitten. Alla avsnitten ligger uppe på youtube så det är bara att kolla där.

Ha de fett bra :*




Avsnitten i rätt ordning.

1 kommentar: