lördag 29 december 2012

Babababaa ba Barnie is the new leader of the gang

Usch vilket väder det är ute. Regnet öser ner och så blåser det jätte mycket. Hoppas att det har lagt sig lite tills det att jag ska gå iväg och träffa tjejerna senare idag.

Jag måste verkligen försöka ändra tillbaka mina sov vanor. Innan lovet så gick jag och la mig vid typ nio bara för att orka gå upp tidigare. Men enda sen jag och Hedda var på bion så har jag inte kunnat somna vid den vanliga tiden. Så nu kan jag utan problem vara vaken en hel natt igen och sen sova bort dagen. Alltså, jag menar inte att jag ska gå och lägga mig vid nio för att jag är trött utan mer för att få kunna vakna upp tidigare och endå känna mig utvilad.

Nu blir det en ändring. Fram till nyår ska jag fortsätta såhär och efter det så ska jag gå tillbaka till de "gamla vanorna" för ärlig talat så var det mycket skönare att vakna vid åtta och veta att man har en hel dag framför sig än att vakna vid typ elva och känna att man har missat en halv dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar