måndag 10 december 2012

Kaos

Tjena Hallå Hej
Skulle egentligen suttit på bussen mot skolan nu men tack vare att jag kollade facebook slapp jag stå ute och frysa i väntan på bussen i onödan. Är nämnligen så att några från öland som går på media blivit hemskickade av rektorn pågrund av att ölandsbron ska stängas för att det snöar så mycket. Så då kollade jag upp min buss på klt och vädertrafikkollen där det stod att bland annat min buss skulle vara inställd. Hoppas bara att mamma kommer hinna hem innan broooon stänger, annars äre köört.

Så för mig blir det en liten slapp dag, tror jag. Har mejlat läraren så jag ska få de vi ska göra på lektionen idag på onsdag så att jag kan vara ledig på måndag.

Nu ska jag nog gå och göra en kopp med varm choklad och fortsätta titta på how i met your mother.

HA eeeeeeen go dag boys'n gurls!

Utsikten från mitt fönster för en timme sedan, känner mig rätt trygg med att sitta inne i värmen istället för att ligga i diket med bussen.

1 kommentar:

  1. Vafan, bor inte vi i samma by? På köpmangatan äre minsann inge kaos, bara äckligt halt.

    SvaraRadera