fredag 28 december 2012

Ny dator.

När januari är slut ska jag börja spara ihop mina pengar, ska spara ihop pengarna till en ny stationär dator, en som man kan spela lite på och använda på ett mycket bättre sätt än vad jag kan använda denna bärbara till. Så den som jag har nu, den köpte jag för några år sedan och den har inte uppfyllt alla krav jag har. Kan inte spela på den och så är det lite små fel på den. Men det är ju i alla fall en dator.

Så nu ska jag börja spara pengar och sen ska jag be carl bygga ihop en liten dator till mig. En som funkar till allt och så. Sen så ska jag även skaffa mig ett riktigt gaming tangentbord för dem är sååå sköna att skirva på (och så funkar dem ju bra när man ska spela ;)

Men bara för att jag skaffar en ny stationär dator så betyder det ju inte att jag kommer att göra mig av med denna bärbara. Jag tänker ha den som en backup dator och en mys dator, tex om man skulle vilja sitta någon annanstans än bara på samma ställe.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar