torsdag 20 december 2012

YELL: FOR THE HORDE

vad åt du senast? pasta med kykling grejBrukar du skriva fel på tangentbordet? hela tiden
Har du druckit?  jaaop
Vad ska du göra i helgen? städa & fira jul
Vill du dö? ganska ofta.
Tycker du om att teckna? Helt ok.
Vad vill du bli när du blir stor? miljadär  
Har du tittat på melodifestivalen? alla avsnitten detta året, how cool is that :D
I så fall, vem hejade du på? detta året? , vet faktiskt inte 
Gillar du mat? nej, jag älskar mat
Hur lång är du? längre än en dvärg, kortare än dig-

tHar du hål i öronen? Ja.
hur
mycket är klockan? 21:17
Har du något slags nitarmband? Ahdå.
Är din säng bäddad? ne
Vad är ditt smeknamn? tilda

Vad är din dröm just nu? Den håller jag hemlig.
Är du emot homo-bisexuella? Näe.
Varför gör du den här saken? För att mitt så kallade liv har sprungit bort för stunden.
Har du en teve i huset? Ja
Vilken är bästa låten just nu? Åh, finns så många!
Har du blivit sviken? Sånt händer alla.
Har du varit olyckligt kär? nej
Tänker du göra klart det här testet? Varför inte?
Största sorg just nu? jag har ont i kroppen , de gör mig ledsen

Största glädje just nu? jag e inte hungrig
skulle du dö för nån? aldrig
vilket program är ditt favorit program? kollar nästan aldrig på tv program llängre  
den starkaste du vet? Återstår att se!
vad är det snyggaste på dig? ögonen kanske ?
Hur mycket är klockan nu då? 21:19
brukar du göra smileys? Det händer XD :P :O ^^ :) :;D
Har någon kallat dig hora/bög? Har hänt.

Vem hatar du mest? får man säga sånt när personen kmr läsa detta ?

Har du på dig för kläder nu? Mjukisbyxor, grön pöströja , trosor, bh
Har du tappat kontakten med någon du verkligen saknar? Tappat kontakten , Ja. Saknar njäe.
Bruka du gråta? allt oftare
Fryser du ofta? hela tiden
tycker du att du är söt? Nej

Är du en papperskorg? Aa självklart

 
Dagens låt: Scotty doesn't know - Lustra
Dagens klädsel: kläder
Dagens frisyr: de vanliga ..

Dagens make up: Mascara , mousse, rouge
Dagens dricka: vatten
Dagens mat: det står längre upp 
Dagens godis: chips
Dagens film: euro trip
Dagens tidning: aftonbladet för fan
Dagens vän: erica
Dagens person: matilda  
Dagens saknad:  ett liv   
Dagens köp: inget
Dagens bästa: jullov
Dagens sämsta: hm..where to begin 
Dagens internetsida: soldtothedevil.blogspot.com
Dagens beroende: personer
Dagens roligaste: när jonna & jag blev helt tokförälskade i en liiiiten pojke inne på gina, skulle kunnat kidnappa honom, synd att hans mamma hade sån koll på honom..
Dagens blogg: min egna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar