lördag 22 december 2012

Kick out the epic motherfucker

And scream and shout and let it out

längtar så mycket till sommaren. Eller, okej nej det gör jag inte. Jag älakar vintern, jag älskar när det ser ut som det gör nu, helt vitt överallt och man vill inte lämna huset för att man är rädd för att frysa ihjäl. VIntern är min favorit årstid och jag ska inte säga att jag vill ha hit sommaren nu när jag äntligen fått min vinter. Men det jag längtar till är att lyssna på alla sommarplågorna om och om och om igen tills man vill spy på dem. Jag längtar till alla äventyr man kan få för sig att göra helt spontant och jag längtar tills det att man tänker "nej men jag behöver inte smörja in mig,solen tar inte så mycket" och så kan man inte ligga på ryggen på två veckor för att man har bränt sig så pass illa.

Har kollat på komedin Paul nu, ganska rolig faktiskt. Men nu ska jag försöka att somna. Får se hur de går när man ser så himla mycket bilder och texter på facebook om Nathalie.

Ni får ha en bra fortsatt kväll så skriver jag nog mer imorgon. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar