lördag 15 december 2012

I'm not that kind of person you think I am

Ligger och kollar på "Jag saknar dig" som alla säger ska vara så bra ni vet den när det är tvillingar och en dör i en trafik olycka. Ja , jag är några månader efter alla andra med att se den men bättre sent än aldrig, missade dock början så nu fattar jag ingenting. I alla fall, det jag ville säga var att fy i helvete vilka jävla D-skådespelare. De skulle till och med vara bättre ifall jag själv skulle spela alla rollerna. Det är verkligenm något jag hatar, dåliga skådespelare, det kan förstöra en egentligen bra film så mycket ifall det är fel personer som gör den. Till och med Twiligth skulle kanske kunna vara se värd ifall det var andra skådespelare.

Nu fick någon ett jävla frispel på begravningen också , någon jävel som sjunger hahahhahaha. Bästa film scenen jag har sett idag alltså hahahaha, åhh, varför jag jag ingen tv där man kan spola tillbaka och se samma sak igen, åhhh </3

Aja, nu ska jag väl fokusera på filmen, ha de göött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar