onsdag 5 december 2012

tjena hallllå hej

sitter med frida in el skolo trotso attso viso harso slutaso,vadå pluggisar.????
Näääää men såhär är det, vi hade matte, då satt vi och målade teletubbisarna och djur. Sen fick vi sluta typ en evighet innan vi egentlligen skulle, de var gutttttt, åt spagetti & köttfärssås i matsalen & sen så tänkte jag frida och jag åka hem men det sket vi i  och gick runt halva kalmar istället, trillade inte en enda gång!!!!!

Frida är så tråkig, hon vill inte hitta på något galet med mig, jag tänkte att vi kunde pierca oss eller typ skaffa tatuering eller färga håret i någon random färg och hon BAH; neej......
FETT TRÅKIG TJEJ VI HAR ATT GÖRA MED HÄR!!!!!!!!!(fast gillar dig iaf) FAST ENDÅN FETT TRÅKIG!!!!! Jag tänkte att vi kunde gå fram till alla snygga killar vi mötte och köra den här "Hej jag har tappat mitt nummer, kan jag få ditt?" men då mötte vi ingen </3

Men ja som sagt sitter vi i skolan nu igen och dööör lite. Hoppas att ni har en fin dag allihopa söta blogglääsare, älkssr er massaa grymt mycket. Pussss och kram gullnosar.


fin exempelbild på blommor <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar