torsdag 20 december 2012

Tjena Hallå Hej

Ligger i sängen och känner mig lite halvt magsjuk sådär , härlig start på jullovet. Idag så har vi bara fikat hela dagen, slutade vid elva, då ´gick jag, sabina,frida,matilda,carley & jonna till stan en snabbis innan vi åkte hem. Kollade om någon mer julklapp till Carl  men hittade inte det jag letade efter så jag får försöka fixa fram det på annat sätt, IF YOU KNOW WHAT I MEAN ;) nej, men seriöst,hittade ingenting.

Var på stan i tisdags också, då hittade jag min julaftonsklänning , röd gosig,fin. Hittade även några paketisar till carl men jag måste få tag på den där sista saken!
Var på rugby igår, JB-Cis, Jbs tjejer var så extremt jävla bra, utklassade cis totalt! 9-2 Killarna förlorade dock men det var inte med mycket 6-8 så det var OK, dock en hel del skador, tre stycken från Bauer till sjukhus och minst lika många från Cis, skadorna var bland annat spräckta ögonbryn, en axel ur led, bryten näsa , brutna fingrar och sånt, men äh, det är ju sånt man får leva med när man spelar rugby, ska fett lätt söka nästa år, har ju LIX lite aggrissioner jag behöver få ur mig på ett eller annat sätt så detta kan ju vara en bra lösning.

När jag kom hem så fixade och donade jag och mamma lite med en dekoration & andra saker. Imorgon ska vi börja med julstädningen eftersom att jag numera har JULLOV! #inderbart #älska #hashtags. Dunkat musik heeela dagen och gjort godis , jappjapp

I helgen ska vi fira mini julafton hod farmor, heeeeela släkten på pappas sida kommer att komma så det kan bli trevligt! Sen på måndag är det ju julafton, hihihihih!!!!!!! Hade sån julkänsla i november och början av månaden att den nästan tagit slut nu men på julafton då jävlar kommer jag att vara glad!!!!

Kollar ni på julkalendern? Jag har sett vartenda avsnitt för första gången sen diselråttor & sjömansmöss. Tycker att årets greveholm var väldigt bra, mycket bättre än väntat. Tycker dock att den börjar spåra ur nu och nli lite fööör fantasy, jag menar nu händer det massor med saker som man inte ens hade en liten aning om fanns i1996, och det är ju klart, de måste ju hitta på något nytt men jag tycker att det börjar gå lite för långt nu. Gillar inte greven heller, tycker att han både ser ut och låter som ett dagisbarn.

Det var min dag/vecka/kommande vecka xD
Hoppas att ni mår bra och är glada, snart är det jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar