lördag 29 december 2012

Statistik

Hörni, jag ser ju på statistiken att ni sitter där ute någonstans och läser min blogg, ser ju att ni bara blir fler och fler så varför slänger ni inte in en kommentar eller två någon gång då och då? Det är jätte kul att se att statistiken höjs och jag älskar att få kommentarer. Så om ni är jätte gulliga och söta, sitt inte och vänta på att någon annan ska kommentera först, för då händer det ingenting.

Nej men seriöst, jag ska inte sitta och tigga kommentarer (trots att jag tycker att det är mysigt) Jag vill lixom bara berätta för er hur kul jag tycker att det faktiskt är över hundra personer som vill läsa om vad som händer i mitt liv och vad jag gör om dagarna.

Det betyder faktiskt massor för mig, lav all of yo gajs <3

Gammal bild på mig och kusinen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar