söndag 30 december 2012

Att du är näst intill helt perfekt spelar ingen roll

Har kollat på men i black 3, och nej, jag gör inget annat än att kolla på film just nu. Men jag har ju så många nya bra filmer!

Såg också att jag fått ett till svar på kommentaren om musiken till när karusellerna sover. Jag kommer att mejla låtarna till dig men det kommer inte att bli fören någon gång efter nyår.Om du inte har fått låtarna innom en-två månader så får du påminna mig igen för då har jag nog bara glömt bort det. Ska försöka fixa det så fort som möjligt men i början av januari så kommer jag att ha lite saker att fixa med. Men du ska få dem så snart som möjligt! :)

Ni får ha en fortsatt bra kväll allihopa.



Lejonkungen kan vara en av de mest lärorika filmerna jag någonsin sett. Man får lära sig att man inte alltid kan lita på de som tillhör ens egna familj. Man får lära sig att saker kan vara jobbiga just för stunden men att det inte hjälper att fly från det. Man får lära sig att inget är så viktigt som äkta vänskap. Men man får framför allt lära sig att djur är väldigt musikalsika varelser som kan både sjunga&dansa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar