fredag 14 december 2012

lite blandat

Har haft så sjukt mycket konsitga drömmar inatt, drömde till exempel att sabina och jag hade ett väldigt jobb med att elias hade en råtta som inte ville gå i fällan han ställt ut i hallen, drömde också att vi hade en tam råtta i badrummet. Jag var så extremt jävla godissugen när jag skulle sova så jag drömde att jag badade i ett godiberg, det var underbart. Den sista drömmen jag hade var dock den konstigaste av dem, den handlade om att jag och mamma,moster & alex skulle åka till typ stockholm, när vi kom dit så gick vi till en thai resturangnär vi kom dit så var den typ ihopbyggd med massa lägenheter så man kunde gå direkt från lägenheterna in i resturangen, väl där inne så kommer Ipongo och ska äta där med, och jaa, allt var bara så jävla random.


Påtal om något annat så har jag haft världens jobbigaste skolvecka, i måndags skulle jag ju egentligen börjat vid tolv som vanligt men min buss blev inställd pågrund utav att det snöade så förbaskat mycket, i tisdags så var vi lediga för att vår lärare är grym och tyckte att det var onödigt att vi skulle komma, i onsdags så gick vi bara till elva då vi jobbar hemma på engelskan, i torsdags så var vi lediga för att vi var klara med allt och idag (fredag) så gick vi till typ tio bara för att vi bara skulle skriva ett arbete på idrotten, jääävlar vilken jobbig vecka, orkar inte med fler sånna här veckor nu!


Nu ska vi gå ut med el dogo och sedan ska jag ännu en gång bädda ner mig i sängen och sova så att jag orkar vara uppe lite ikväll, hihi.

pussssssiiii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar