lördag 22 december 2012

Idag

Dagen idag har varit som en guppig väg.Började jättebra med lite mera julstädning, ääälskar verkligen  julstädning. Sen klädde mamma och jag granen, tycker personligen att det är en av de finaste granarna vi någonsin haft, väldigt lätt och simpel men endån så fin. Sen kom Sanna & Carl hit och då åt vi bland annat precis nygjord julskinka och hade det allmänt mysigt, sanna och jag tog en långpromenix med hunden också. Sen nu så har jag ju fått veta det jag skrev om i förra inlägget vilket gör det lite svårt att släppa de tankarna och ha kul så nu ligger jag nerbäddad i sängen och kollar på teen mom och värmer mig .

Nu har jag också börjat längta sådär extremt mycket till julaftornarna, dagen har gått sååååå långsamt för att jag längtar så mycket. Så först imorgon så åker vi till farmor och firar med halva släkten och sen firar vi med andra halvan av släkten på måndag. Ska faktiskt bli riktigt kul att träffa hela släkten samtidigt för en gångs skull, annars har vi knappt varit hälften så det kan bli riktigt kul !Hoppas bara att jag inte ligger i typ maginfluensa eller något nu när julen ÄNTLIGEN är här. Mår fortfarande dåligt, fryser,mår konstant illa , har ont i magen och huvudet .Orkar inte bli sjuk igen, var ju det nyss, åker alltid på alla små virus som kommer. #sästa #imunförsvaret #älskar #hasjtags #XD

Nä nu ska jag fortsätta att kolla på teen mom och mysa ner mig. Ha det gött och om jag inte skriver mer nu på några dagar så önskar jag er alla en riktigt god jul med massor av mys och trevligheter. Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar