fredag 28 december 2012

Rosor är röda,violer är blå jag har en kniv och vet vart du bor.

"Vad har du i fickan Jan, är det en jättebanan?
E det en rullad affisch eller kanske pain riche eller Tarzans lian?
Vad har du i fickan Jan. Är det en kraftig tulpan, eller har du vart
ute och fångat en levande svan?"


Har en extremt stor och äckligt öm blåsa på tungan. Halva tungan är svullen och så får den knappt plats i käften heller,hahah, dagens i-landsproblem.

Ligger i sängen är hungrig och kollar på how i met your mother säsong sju,bara för att jag kan lixom. Har inte heller något att skriva eller kan få något bra formulerat bara för att det förra inlägget jag skrev var så långt. Det tog slut på alla mina krafter att skriva det så nu kommer jag väl inte blogga mer ikväll (fast det vet jag att jag kommer göra bara för att) Så ni som kommer att läsa inläggen, jag ber om ursäkt för att det kommer att komma upp en hel del helt meningslösa och helt osammanhängande inlägg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar