måndag 31 december 2012

Tidsinställt inlägg

De flesta är väl antagligen ute och super och är dyngraka just nu, själv vet jag inte riktigt vart jag kommer att hålla hus just i denna sekunden men det är ju sånt som märks. Bloggar jag inget imorgon så får ni anmäla min försvunnen!

Tänkte bara lixom lägga in ett inlägg till idag eftersom att jag inte skrivit så mycket så nu skriver jag ett inlägg och hoppas på att det kommer upp när det ska, runt halv tolv!

Jag är så avundsjuk på kenza, hon har det där perfekta utseendet och alla kläder passar henne så bra och hennes smink är aldrig dåligt & så har jag aldrig sett en ful bild på henne. Därför läser jag inte hennes blogg, blir så förbannad för att hon är så snygg.

Japp, vet inte varför jag skrev det men jag tyckte det passade bra in på nyår eftersom att hon antagligen kommer att se as bra ut ikväll.

Men ha en fortsatt bra halvtimme på 2012 (om inlägget kommer upp som det ska)

2 kommentarer: