söndag 23 december 2012

Erik Erik Erik Erik Erik Erik, Erik Erik Erik,Erik Erik Erik Erik Erik Erik Erik Erik Eriks goda såser ät dem NU

Klockan är snart ett och jag ska snart gå och börja göra mig i ordning för att sedan åka till farmor och fira mini julafton. Har redan nbörjat lite smått med att fixa till mig, tagit en lååång varm dusch och målat naglarna. Finns knappt npgot värre än nymålade naglar, de förstörs av minsta lilla rörelse och får ett fult mönster ifall det råkar nudda något.

Iallafall , ska ha på mig min nya röda klänning, svarta tunna strumpisar och mina favorit klackisar. Kommer nog att slänga in en bild på hur jag ser ut sen när jag är klar och såååå.

Hoppas att ni får en finfin jul, laaav yo gujs


- Det finaste man har lägger man på bordet -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar