lördag 15 december 2012

Fem låtar jag gillar just nu

1. Min far och jag - Magnus Uggla
2. Your song - Elton John
3. Skenande tåg - Håkan Hemlin
4. Killer of giants - Ozzy Osbourne
5. Balladen om en gammal knarkare - Imperiet

Jaa, jag ahr ju sagt i ett annat inlägg att jag har antagligen världens sämsta musiksmak & spotify lista , så ni får leva med detta.


Nu när vi endån snackar musik, kollar på sista avsnittet av så mycket bättre. Tänk vad mycket bättre HELA programmet skulle varit (musikmässigt) om Vresiga Sylthammar inte hade varit med, dock har hon bjudit på en hel del skratt med sina tolkningar och saker hon gjort så någontign bra med att hon är med är det ju i alla fall. Vem tycker ni som har kollar har varit bäst i årets program? Jag tycker Magnus uggla & Olle Ljungström.

Nu ska jag kolla klart på programmet och fortsätta mosa godis sen ska jag sova och imorgon blir det äntligen att klippa mig , orkar inte med detta längre. Funderar på att snagga mig :)
Pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar