söndag 30 december 2012

Rekomendation

Ojdå, mitt inlägg om vad jag har gjort iår blev visst lite längre än vad jag trodde. Det tog mig cirka tre timmar att hitta bilder,ladda upp bilderna, försöka hitta vad jag gjorde de månaderna och matcha bilderna med rätt månad. Men nu är jag äntligen klar.

Har lyssnat på musik hela dagen idag , satt först på den när jag började städa och sen så stängde jag aldrig av den så snart blir väl min gamla telefon helt överhettad som vanligt. Har ett tips till er som gillar att lyssna på musik. Jag har en väldigt bra högtalare. Den kostar runt 600-900 :- men den är helt klart värd varenda krona. Jag fick min i avslutningspresent och jag använder den hela tiden. Man kan ställa in hur mycket bas man vill ha, hur mycket man vill att sångaren ska höras, ifall man mest vill ha musiken så kan man ha det och vill man mest ha sången så kan man ha det. Telefonen laddas samtidigt som man lyssnar och trots att den är lite högre än en meter så tar den inte alls mycket plats! Jag rekomenderar den starkt!

Den ser ut såhär och finns att beställa på bland annat cdon.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar