söndag 30 december 2012

Mitt liv året 2012

Här kommer min lilla årsresume. Ska försöka att minnas så mycket som möjligt och hitta så många bilder som jag bara kan.

Januari: Inledde det nya året med favorit tjejerna. Åt en trerätters middag,kollade på raketerna och gjorde bort oss inför hela mörbylångas befolkning. Kämpade med skolan & slet som fan på mattelektionerna bara för att jag skulle få godkänt.



Februari: Hittar inte så mycket på vad jag gjorde då, men jag vet i alla fall att vi gjorde halv åtta hos mig med tjejerna,åt mycket goda rätter och skrattade hela tiden.Agerade modell åt sanna.



Mars: Hade många myskvällar med tjejerna,gjorde den fejkadeantagningen till gymnasiet. Tog årets första cabbe tur & åt glass. Hade nationellaprov,




April: Grillade för första gången, firade valborg med bästingarna & det var i stort sätt det som hände den månaden.



maten från valborg var det enda jag hade bild på.


Maj: Var i stockholm och kollade på Ozzy and friens i stadion,bästa dagen detta året. Tog första doppet i poolen. Levde i stort sätt på jordgubbar och gifflar med choklad.










Juni: Fick min älskade iphone 4s vilket resulterade i en hel del "egobilder",spenderade mycket tid i grönhögen med familjen, hade klasskväll och slutade nian med många blandade känslor. Blev moster till två nakenkatter.















Juli: Agerade ännu en gång modell. Jobbade hos Alex,Undvek att "bli inlurad i omklädningsrummet",sprutade vatten på de som lämnade disk hos mig och bokstavligtalat bodde i poolen när jag var hemma. Blev så äckligt varmt inne i diskrummet så man kunde knappt andas. Åkte mycket båt och njöt av sommaren.








Augusti: Jobbade fortfarande lite hos Alex och fick min första helt egentjänade lön.Började på gymnasiet, fick nya vänner och var på Melissa Horn med ma,pa & sanna i slottsurinen.










September: Började umgås lite smått med de som vi har lektioner med. Umgicks för första gången på riktigt med carley,jonna & matilda då vi var på fashion week. Det blev en standard att äta ute..det blev väldigt dyrt men man ville ju inte svälta.Levde i stort sätt på ben and jerrys!











Oktober: Vet inte riktigt vad jag ska säga om denna månaden, jag gick mest i skolan.Skrev säkert femtioelva inlägg om mobbning. Ett blev väldigt uppmärksammat,folk delade den och jag fick många positiva kommentarer från både folk jag känner och från människor jag inte vet vilka de är. Åt ännu mer skit mat och tisdagsfikan hade blivit ett måste. Längtade massa till The Hobbit.







November: Glömde bort min födelsedag. Längtade ännu mer till the hobbit. Förlorade och sorterade bort människor ur mitt liv, hittade tillbaka till gamla vänner. Bakade pepparkakor, lussekatter ,julgodis och julpynatde. Fikade & åt ännu mer skit.










December: Årets bästa månad. Denna månaden har jag köat för att få en biljett till the hobbit nattpremiären tillsammans med Hedda. Var på nattpremiären. Blev kompis med några som vi köade med och jag misstänker att en av dem stalkar mig (hej om du läser detta). Gått halva dagar i skolan,slingat luggen,fikat ännu mer,blivit insnöad så att jag inte kunde ta mig till skolan och firat jul med min underbara familj.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar