måndag 31 december 2012

Tjena hallå hej

Idag är det nyårsafton. Pappa och jag har precis varit i affären och handlat till efterätten vi ska ha ikväll. Nu ska vi snart åka till kyrkogården och sen kolla till huset. Efter det blir det hem,duscha ,måla naglarna och sen sista sätta på sig nyårsblåsan jag fick av sanna i julklapp.

Kommer att bli en bra kväll med mycket god mat och dricka,tillsammans med de bästa korvarna i världen.


Har sovit som en gud i mina lakan i t-shirt tyg.så mjuka, det har kännts som om att jag har sovit i mina favorit kläder. Kan rekomenrera sånna lakan starkt! Skönaste jag sovit i på lääänge!
Kan slänga upp en bild via mobilbloggning om ett tag.

Om det inte kommer upp fler skrivinlägg idag så önskar jag er alla ett gott nytt 2013 och hoppas att ni får en toppen början på det nya året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar