torsdag 9 oktober 2014

Är sååååå glad...

...är så glad över att mamma inte tillät mig att göra anchor piercings när jag ville det. Hade ångrat det som faaaan om jag hade gjort det nu. Råkade av en slump hitta de bilderna som jag jämt satt och tittade på och tjatade på mamma och pappa om att jag ville ha.

Är så glad att jag inte gjorde det, så fult.
Barn, lyssna på era föräldrar att du måste vänta tills du är 18 år med att tatuera eller pierca dig. Gör ni något som ni veeeeeerkligen vill ha när ni är 14 kommer ni definitivt att ångra det när ni är 18. Jag vet att det känns svinsurt att inte få pierca er vart ni vill / när ni vill (tro mig, been there done that) men ni kommer att vara sååååå tacksamma några år efter om ni verkligen funderar på om det är vad ni vill ha.



1 kommentar:

  1. Kan inte annat än hålla med... seriously, hur knäppt hade det inte sett ut med snakebites på mig nu? /sanna

    SvaraRadera