söndag 19 oktober 2014

Jag vet inte om du har haft en sån dag.

En sån dag då du hellre hoppar framför tåget än tar ett enda andetag till.
Eller då du inte vill gå upp ifrån sängen för att du har glömt hur det är att älska någon eller att bli älskad.
En sån dag så varje steg känns som om att du bär runt på tunga säckar på benen som gör att varje steg känns tyngre och tyngre, då du inte vill fortsätta att gå men du vet att du måste.

Jag vet inte om du har haft en sån dag, men jag hoppas att du inte har det och aldrig kommer att behöva ha det.

För du är perfekt som du är och trots att livet ibland känns jävligt orättvist och du känner dig ensammast i världen så är du stark. Du kan klara dig igenom allt. Jag kan inte garantera att det blir bättre för det vet jag inte. Men jag vet att du är tillräckligt stark för att klara dig igenom alla livets svårigheter. DU ÄR GRYM.

Made a wrong turn, once or twice
Dug my way out, blood and fire
Bad decisions, that's alright
Welcome to my silly life
Mistreated, misplaced, misunderstood
Miss, no way it's all good, it didn't slow me down
Mistaken, always second guessing
Underestimated, look, I'm still around
Pretty, pretty please, don't you ever, ever feel
Like you're less than, Fuckin' perfect
Pretty, pretty please, if you ever, ever feel
Like you're nothing you're fuckin' perfect to me




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar