tisdag 7 oktober 2014

Herrejävlar vad jag älskar dig.

Ni vet när man älskar någon så mycket att hjärtat värker. När man är så otroligt tacksam över att ha en speciell person i sitt liv. När man inte ens kan sätta ord på hur mycket man verkligen tycker om en människa för att det känns som om att alla ord i världen inte räcker till för att verkligen få till en bra förklaring till hur mycket man verkligen älskar den?

Det är exakt så jag känner inför min storasyster.

Jag vet inte ens hur jag skulle kunna hantera mitt liv om jag inte hade henne. Jag tröttnar så lätt på människor runt om mig och trots att jag ibland säger till henne att jag är trött på henne och ibland är arg och elak mot henne så kommer hon alltid, no matter what, att vara the no.1 person in my life.  Förlåt att jag är en sådan skitunge och bitch mot dig. Jag älskar dig.

Hon är min förebild. Hon har en egen firma där hon förverkligar sin dröm. Jag vill kunna ge henne någonting stort, någonting riktigt coolt, en helt galen upplevelse. Men vad jag än ger henne så blir det aldrig tillräckligt för att kunna ge tillbaka allt det som hon har gett mig de senaste åren.
Hon var med mig på min första riktiga konsert.
Hon tog med mig på hockeyn.
Hon har vart med mig under alla sweden rock besök.
Hon var den som stöttade mig och var med mig under mötet med Ozzy.
Hon var dem som stöttade mig när jag nästan spydde i en soptunna inne på Friends Arena.
Hon var den som förstörde mitt liv genom att låta mig följa med till Stockholm i Februari,

JAG KAN VERKLIGEN INTE FÅ IHOP EN VETTIG TEXT TILL VARFÖR JAG ÄLSKAR HENNE SÅ GALET MYCKET,  förhoppningsvis vet hon det för jag kan verkligen inte få ihop något vettigt.

Jag älskar dig Sanna och jag håller på att försöka fixa en grym upplevelse till oss... till dig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar