onsdag 22 oktober 2014

MCW

Alltså vet att man kör "women crush wednesday" idag och att "man crush Monday" var för två dagar sedan men jag tänkte att jag får hitta på min egna lilla och köra på en man crush wednesday istället, för alltså herregud vilken megacrush jag har fått på Case.

Anledningar till att flytta till USA:
* Case bor där
* Vi kan gifta oss då
* Case kan få kontakt med Jack
* Jag kan stalka Jack
* Jag kan bli kompis med Jack
* Jag och Case kan tillsammans adoptera Jack.

Alltså framtiden ser så ljus ut <3<3<3

När men serri, Case har tagit sig in i mitt huvud och vägrar lämna det igen. Det är helt stört jobbigt. BARA TITTA PÅ HONOM LIKSOM!






vill du få dig ett skratt,kolla här. OBS,gillar du inte Case eller Winton kommer du inte att tycka att det är kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar