onsdag 1 oktober 2014

Tokio Hotel då/nu

Alltså vad har hänt med mina gamla barndoms crushar? Man känner varken igen dem eller deras musik längre. Vet inte riktigt var jag tycker om denna förvandlingen. Saknar tiden när Bill hade sitt enorma svarta spretiga hår och sina alldeles för tajta jeans.


De har liksom gått ifrån detta: 









Sedan började de ändras lite.

Men nu, år 2014 är de såhär. Helt ärligt så kan jag inte ens säga vem som är vem längre. Hade jag hört deras nya låtar nu hade jag heller aldrig gissat på att det var dem. De växte upp lite för mycket.

Min gissning är på att det är Bill i vit keps, Tom i svart keps, Gustav i glasögon och med uteslutningsmetoden så måste alltså den sista vara Georg. MEN VAD HAR HÄNT MED DEM!? Tom som var den snyggaste killen jag någonsin ser ut som vilken studentkille som helst, Bill har helt plötsligt växt ifrån sin ögon och läpp piercing och är nästintill oigenkännlig. Däremot Georg och Gustav som man aldrig nästan la märke till när de var "små" pågrund utav att de "såg sämst ut" (ledsen att säga det men ja, jag vart en sån utseendefixerad brud) MEN LIKSOM KOLLA PÅ DEM NU, PUBERTY YOU DID WELL.
Lite sorgligt dock att de har gått ifrån sin gamla stil så mycket. Föredrog dem som de var förr.



Alltså nej usch, vilka är dem ens längre. 

Alla växer upp, jag fattar det. Men ni gjorde det fel.





1 kommentar:

  1. WTF? Word. Man kan växa upp bra (Yellowcard - deras nya platt my god...) och man kan växa upp dåligt (Tokyo Hotel) och man kan göra som All Time Low och inte växa upp överhuvudtaget!

    SvaraRadera