fredag 3 oktober 2014

Trött

Är så oförståeligt trött nu för tiden. Sen jag slutade med praktiken så har jag knappt orkat någonting alls. Jag som aldrig haft särskilt stora problem med att gå upp på morgonen orkar inte ens öppna ögonen när klockan ringer. Så fort som jag ska vakna känns det som om att något trycker ner mig och hindrar mig från att vakna.

Likadant när jag kommer hem om kvällarna, jag går och lägger mig vid typ nio tiden för jag orkar verkligen inte vara vaken mer, hela kroppen liksom värker av trötthet och det känns som om att jag har en stor jävla säck med sten fästa i mina ben som gör det tusen gånger jobbigare att flytta mig.

Det spelar ingen roll om jag lägger mig vid 9 på kvällen och inte vaknar förrän vid 10 dagen efter, det spelar ingen roll hur mycket jag än sover och vilar. Kroppen blir inte piggare, hjärnan blir inte piggare, jag blir inte piggare.

Vet inte ens varför det är såhär, har aldrig vart trött på detta viset innan. Just nu tar allting bara emot så jävla mycket och all inspiration och kreativitet som jag skulle behöva använda mig mycket av i skolan är helt försvunnen. Jag har ingen aning om vad jag håller på med. Jag vet inte ens vart jag är på väg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar