måndag 13 oktober 2014

Sååååå trött

Är så galet trött, vill bara sova hela tiden och till råga på allt så har jag förmodligen magkatarr eller något annat skit som gör att det värker och tar all matlust ifrån mig. Har inte velat ha mat på flera veckor och folk kommenterar att "jag äter dåligt". Nej, stop it.

Skulle helst av allt bara vilja lägga mig nu och sova tills jag vaknar av mig själv imorgon bitti men kan inte utnyttja min lediga dag till att sova utan måste iväg tidigt på morgonen för att ha körlektion och göra massamassamassa teori, wiie.

Men för att prata om något roligt och positivt så hände det en väldigt kul sak i mitt liv igår. Jag satt vid tvn och chillade när jag hörde att min mobil plingade till, snapchat signalen. Gjorde mig ingen brådska att kolla vem det var då jag trodde att det var den personen jag pratat med en stund tidigare. Efter ett tag tar jag upp mobilen och ser att jag har fått en snap ifrån självaste CASE SNEDECOR. FÖRSTÅR NI HUR COOLT DET ÄR. Jag hade liksom inte ens skickat någonting till honom utan han valde själv att snapa mig???!?!?? HUR COOLT. Svimmade lite när jag insåg detta och när man langat in den bästa posen i kameran var konversationen igåååång.

Min snap nu för tiden, kan leva med detta alltså. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar