söndag 26 oktober 2014

Ok så alltså, om jag hade bott i L.A så hade jag kunnat träffa typ Case hur ofta som helst för han är så  ballans cool och typ träffar fans / bjuder hem dem / åker och äter med dem / följer med dem när de tatuerar sig. Han umgås liksom med sina fans heeela tiden. Hur jävla awesome är inte det.

Någonting som dock inte är lika awesome är att det är cirka 19 timmars flygresa härifrån till L.A så man kan liksom inte ens bara ta en endagstripp dit. LIVET.

Något helt annat som också suger getballe är att min telefon nu har lagt av helt och hållet så måste för tillfället ha mammas gamla iphone4, självklart bättre än inget men nu vill jag ha en ny mobil! Gick in på tre.se och kollade lite, där stod det att det kommer att ta MINST sex veckor innan min nya mobil kommer om jag beställer den nu, brb gråter.
Men ja, det är väl bara att beställa en ny och tålmodigt vänta :):):)

Hoppas att ni har en bättre dag än vad jag har. Godnatt världen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar