tisdag 7 oktober 2014

Har tänkt på en ganska läskig sak...

Tänk egentligen hur lite av ert liv som ni kommer ihåg, att ord som ni har sagt till någon som har etsat sig fast i någon annans huvud är ord som du inte ens kommer ihåg att du har sagt. Hur läskig tanke är inte det?

Du har liksom i ditt liv gjort och sagt saker som du inte kommer ihåg, detta gör så att du inte själv vet vem du är till 100%.

Tänk lite, har du något minne ifrån när en person sagt någonting till dig som du aldrig kommer att glömma? Det kan vara både snälla och elaka saker. Någonting som har satt sig i ditt huvud som du tänker på då och då, kanske är det något du ser tillbaka på med glädje, kanske är det något som du allra helst vill glömma. Det är typ 73% chans att personen som sagt detta till dig inte ens kommer ihåg det. 

Jag har sådana tillfällen som jag tänker tillbaka på ibland. Funderar på om personerna kommer ihåg vad de har sagt och gjort. Har ett speciellt tillfälle som jag tänker tillbaka på ganska ofta som får mig att inse att jag har så mycket att ge tillbaka till en person just på grund utav den stunden. Det var inget stort och just när det hände så tyckte jag inte att det var något speciellt, men nu, såhär i efterhand är det något som kan få mig att le hur lätt som helst.   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar