torsdag 2 oktober 2014

Önskar att jag inte hade lämnat sängen i morse.

Idag är verkligen en sådan dag som jag önskar att jag inte hade lämnat sängen. Den har innehållit så mycket dumma grejer att jag nästan känner gråten i halsen och bara vill lägga mig ner och skrika.

Om ni inte visste det så är det jävligt svårt att komma ihåg en persons utseende när man ska beskriva det för en polis. Man typ idiotförklarar sig själv att man inte kollat och lyssnat noggrannare trots att man egentligen vet att man borde kollat lite extra detaljer, men när det väl sker kommer man inte alls ihåg det som man lärt sig.

Har knappt ätit idag heller, endast typ tre mackor. Är inte ens hungrig. Det som hände idag tog mig tillbaka till de dåliga vibbarna ifrån Mc dondalds i Stockholm och jag är så äcklad av det att jag bara vill krypa ur mitt skinn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar