torsdag 23 oktober 2014

Panic! at the d!sco

Idag svarade Zack mig på twitter, igen. Igår favoritmarkerade han mig på twitter,igen. So I guess we could say that things are getting pretty serious. 

Fick igår hem mitt halloween paket från Amerrickan som jag hat väntat i en halv evighet på. Älskar tröjan, skönaste ever. Fick dock känslan av att han ville döda mig pga postern. Liksom den blicken som han har på bilden blandat med texten och teckningen han har gjort personligt till mig. Lite scary, men är glad att det är han i alla fall. 

Har spenderat hela dagen i sängen lyssnandes på panic at the disco och kollandes på julfilmer. En helt ok torsdag alltså. Behövde verkligen denna lediga dagen, sov till typ elva i morse innan jag ens orkade öppna ögonen. Var så skönt att kunna sova ut och inte behöva bry sig om skolan eller körlektioner för en dag. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar