torsdag 30 oktober 2014

They say that love is forever, your forever is all that I need

Usch och fy och blä, redan torsdagkväll vilket innebär att även detta lov börjar gå mot sitt slut. Är inte ett dugg redo för skola igen. Imorgon ska jag in till stan pisstidigt ska nämligen gå på riskettan så att man är ännu ett steg närmare körkortet, yaay. När den är slut tar jag 1bussen hem och packar om väskan innan jag åker till mitt andra hem igen.

Orkar inte sammanfatta allt i en text så ni får lite + och - som berättar om vad som pågår i mitt liv just nu.

+ Har beställt en ny mobil som förhoppningsvis kommer att komma inom två veckor.

- November har inte ens börjat än och jag vill redan julpynta

+ Jag fyller om TVÅ veckor, hooolytittyfuck.

- Of mice and men kommer till Sverige, SAMTIDIGT som alla andra band jag ska gå på. Kommer inte att kunna gå på deras konsert och nu gråter jag blod.

+ Mitt hår börjar äntligen växa ut så att jag kan sätta upp det

-  Det är fortfarande långt över 100 dagar kvar tills vi åker till London

+ Har hittat Austin Jones som typ är min själsfrände, serri alltså. Vi skulle kunna vara samma person.

-  Forts. ^ Men självklart är det en stor tidsskillnad och ett gigantiskt avstånd. Förstår inte varför inga awesome människor (förutom jag själv) bor i Sverige, eller typ, varför inte jag bor i USA.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar