måndag 13 oktober 2014

The Walking Dead s05e01

Är helt tom på ord. Har väntat så länge på det här. Stannade uppe hela natten för att kunna se avsnittet när det släpptes i USA men självklart så kraschade sidan innan avsnittet ens hade börjat så allt var bara en enda stor flopp.

Har längtat hela dagen på att skolan skulle sluta så att jag kunde komma hem och titta på avsnittet och nu har jag äntligen fått se det. Vet inte vad jag ska säga, har nog aldrig lagt in så många kommentarer till ett avsnitt eller hållit andan så länge. Det var så brutalt, underbart, roligt, hemskt och kärleksfullt på samma gång!!

Jag gråter endast till film ifall det handlar om djur som är sjuka eller dör men detta avsnittet fick mig att gråta på mer än ett ställe. Tårarna sprutade speciellt under SERIENS sötaste stund, Caryl träffades igen efter att ha vart åtskilda länge. Alltså Daryl...älskar honom, älskar honom ännu mer när han visar känslor. Grät mer under denna Caryl stunden än vad jag gjorde när Daryl hittade Merle död. Förstå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar