fredag 3 oktober 2014

London2015

Jag vet att jag pratar och tänker alldeles för mycket på London, jag vet även att jag om 168 dagar kommer att ha det så grymt bra när jag är där.

I alla fall så sitter jag fortfarande och luskar på vilka deras "hemliga gäster" är. Min allra första tanke och hopp var att det skulle vara Vic. Men den drömmen krossades ganska fort då de har sin första turnékonsert den kvällen. Alltså kan det ju inte vara SWS heller då det är tillsammans med PTV.

Sen har jag också tänkt att eftersom att de just nu gör både musik tillsammans med Simple plan och Blink182 så kanske de kommer att komma och spela upp sina nya låtar för första gången?? Kanske kommer det att vara 5Seconds of summer då de för länge sen sagt att de ska göra någonting tillsammans under 2015.
Äh, jag vet inte. Kommer säkert att bli jättebesviken när de väl är konsert för att det kommer att vara ett band jag inte lyssnat på eller ens känner igen (som det brukar vara med vanliga förband alltså). Fast nä, allt kommer att bli grymt. Om vi överlever dvs.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar