onsdag 16 januari 2013

lägg av sa jag till dig, lägg ner och försvinn

berätta för dem vad jag tänker och tycker beredd att leva hela livet på kryckor. 

Har inte hänt så mycket idag, gick i skolan matte & sen en stunds engelska sen slutade vi. Frida och jag gick förbi samma personer säkert sju gånger bara för att jag skulle se när en log på något konstigt sätt? Haha, glömde i alla fall bort att kolla varje gång och till slut så hade vi inte fler anledningar till att gå tillbaka fler gånger så jag fick aldrig se det. Höll sen på att skita ner mig när de närmade sig mig, backade undan lite diskret & lyckades hålla mig borta från ett samtal. Åkte buss som vanligt satt jag och hade ögonkontakt med folk i någon annan buss i färjestaden, i typ tio minuter. Standard lixom. 

Imorgon ska vi göra kistdekoration. Kommer gå åt fanders men man kan ju inte göra annat än sitt bästa! Håller även tummarna för att vi ska slippa isvaksbad på fredag. Kommer dö då, och min mamma skulle bli arg ifall jag kom hem och var död. 

Inatt lite efter ett vakande jag, kollade på klockan. Bestämde mig för att jag skulle gå till skolan så jag började starta tvn och byta kläder. Precis när jag skulle byta kläder så kom jag på att klockan nog aldrig ringde. Gick och kollade hur mycket den var, såg att det var mitt i natten så jag släckte,stängde av tvn och la mig igen, två minuter senare sov jag igen och då drömde jag så jävla konstigt att det inte ens går att berätta här på bloggen + att ifall Frida skulle höra den drömmen så skulle hon ha jätte kul & det ska jag inte tillåta!

Nu ska jag försöka klara banan på candy crush, har slösat säkert 30 liv på sammma jävla bana och så kommer alla jag känner och säger att de är på typ bana 79 och jag  BAH ASSÅ LIXOM JAG ÄR FAST PÅ BANA 13.....Skicka gärna liv till mig via facebook. Hihi. Puss på er .



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar