onsdag 30 januari 2013

eh, fuck yo

Sitter och kollar på något platiskkirurgi program med mamma. Gick då in på östersjökliniken för att se vad man kan göra för olika operationer och ingrepp. Skulle nog aldrig gått in på den sidan då det slutade med att jag hade en massa olika ingrepp som jag ville göra. Botox i pannan för att jag ska sluta rynka pannan & sluta få huvudvärk för de. Sen skulle jag göra ett hakimplantat för att slippa den där jävla hakdelningen jag har. Djupaste gropen har jag (typ). Sen skulle jag göra en näs operation för att ta bort gäddhänget från näsan & SIST men inte minst, så skulle jag göra en bröstoperation. Haha, åhgud vad jag låter missnöjd med mig själv.  Jag är egentligen rätt nöjd med mig själv , Men när man börjar fundera så hittar man ju alltid en massa fel och saker man vill ändra på. Har även några fler operationer jag skulle vilja göra men som jag inte tänker skriva ut.

Botox i pannan är dock något jag faktiskt något jag funderat länge på att göra. Inte för att ändra mitt utseende utan bara för att det skulle underlätta så mycket för mig då man inte kan rynka pannan och så. Det gör jag alltid när jag koncentrerar mig på datorn, tvn eller läser vilket faktiskt händer ganska ofta.

AHHHHJAAAAAAAA MISSNÖJT INLÄGG OM MIG SJÄLV OSV MEN SENARRE IDAG KOMMER ATT SKRIVA ETT ARGT INLÄGG TILL  & ett glatt också, ifall jag känner mig glad vilket jag faktiskt gör lite .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar