lördag 12 januari 2013

Jaha

Nu är det alltså bara lite mer än ett dygn kvar. Kommer att vara på gräsligt humör dessa dagarna för att jag är så nervös för hur det kommer att se ut. Borde egentligen äta upp mig också men har ingen direkt aptit så kommer nog svälta ihjäl nästa vecka, wiihooo. Tänker ligga i sängen hela helgen och hoppas att måndag är en inställd dag så att vi hoppar direkt från söndag till tisdag. Det skulle jag gilla.

Var hos Sanna en stund igår. Gosade med katterna & pratade med folk på HL. Sen hände det inte mycket mer igår, la mig rätt tidigt.

Idag ska jag bara ligga i sängen och kolla igenom facebook vänners bilder som de har blivit taggade i. Ganska kul faktiskt.Jaha nähä, nu ska jag hämta liiide daimglass och muntra upp mig liiiide med. Haré gött haaaaaaj.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar