söndag 27 januari 2013

Bara för att

Bara för att jag är sådär extremt trött just nu så är jag ännu mer lättretlig än innan. Det jag irriterar mig på just nu är när  människor säger att de hatar en person men endå så ska de vara som ett jävla plåster på den personen. Något man ser allt för ofta nu tycker jag. Irriterande är vad det är, fattar inte meningen med att säga till vissa att man hatar personen men säga till den personen att man älskar den osv.

Borde sova nu innan jag irriterar mig ännu mer på något annat. Frågan är ju också om man ska duscha ikväll eller om man ska gå upp lite tidigare imorgon...? Båda är skit jobbigt & om jag inte har någon ork till de nu kommer jag absolut inte ha det imorgon bitti.

Ajaaaaaaaaaaaa , ciao bella eller bello vad de nu heter .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar