tisdag 1 januari 2013

01-01

Kom hem från moster för ett tag sedan, mycket god mat bjöds det på igen, som alltid!Direkt när vi kom hem så gick vi på långpromenad med hunden och nu ligger jag här i min säng igen. Ska titta på film elller något senare tror jag , måste äta också är hungrig igen..haha.

Ikväll sätter jag klockan på ungefär samma tid som när jag ska till skolan. Sanna kommer och hämtar mig vid typ kvart i åtta i morgon bitti och sen åker vi till malkars. mage/rygg pass & något mer som jag inte vet vad det är för något. Jag kommer säkert spy eller i alla fall må illa när vi åker därifrån. Det gjorde jag sista jag tränade, mådde så illa att jag inte kunde vara med på stretchingen på slutet, haha så dålig.

7 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg du har! (:

    SvaraRadera
  2. Söt katt! Vi skulle kanske skaffa en sådan. ;) <33

    /Julia - http://jandy.blogg.se/

    SvaraRadera
  3. Vad söt katt! :)
    Fin blogg igen och vad fina bilder du har! :)

    SvaraRadera
  4. GUD VILKEN SÖT NAKENHUND! Är den din?!

    SvaraRadera