måndag 21 januari 2013

fläskfilé typ eller något

Är arg, trött och sötsugen. Håll er borta. 

Kom hem från skolan för ett tag sen, gick inte ens i skolan idag, bara gick dit hon sa att vi som inte hade något att göra kunde gå & jaa, eftersom att vi är pluggisar så var vi ju såklart redan klara med allt. Gick då på stan & åt bakad potatis. Tog tre bussen hem och nu ligger jag i sängen och halvsover. Håller på att göra en äppelpaj med sockerkaks liknande smet över sig. Jag tycker inte ens om äppejpaj, inte någon sorts paj men smeten var god så de får gå!

Ont i huvudet har jag också men min gamla telefon är så långt bort så jag orkar inte gå bort och starta marilyn manson. Kan inte heller starta på datorn eftersom att jag spelar musik i den gamla telefonen, ooooorkar inte. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar