måndag 28 januari 2013

MORSNING KORSNING

Morning morning, ligger i sängen och kollar på lyxfällan. Har ju sovmorgon idag så det kändes extremt skönt att snoooza och somna om igen. Väntar på att sabina ska skriva om vi kan vara lediga idag eller inte. Vi ska endå bara läsa på lektionen så det kommer förhoppningsvis inte vara några problem!

Är så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna så ni får ursäääkta om det blir lite bokstäver där de inte ska vara.

.Ska fixa lite med inreda lägenheten som vi ska redovisa imorgon, skriva ut lite bilder och kanske kolla i fler tidningar. Fixade ritningen igår så nu är det inte så mycket kvar som ska fixas, plus att vi får förmiddagen imorgon till att göra klart också! Kanske kan köra lite idag också, om det inte blir för mörkt. Kanske kan köra lite manuell bil, har bara startat/stannat/kört typ 10 meter med manuell innan vilket slutade med att jag nästan bokstavligtalat sket på mig. FY FAN VAD LÄSKIGT DET VAR.

Ska gå upp och duscha snart också. Måste bara övertala mig om att det är skönt när de väl är gjort, att duscha är så jävla jobbigt. Först ska man ta sig dit, det är jobbigt. Sen ska man faktiskt duscha, det är ganska jobbigt men sen kommer de jobbigaste av allt. NÄR MAN SKA GÅ UPP. KLÄDERNA BLIR BLÖTA OCH SITTER ÄCKLIGT FÖR ATT MAN INTE BLIR HELT TORR. FJSIFHCXJCSDFHBJSHBFJBDSHFBD hihi

Vet inte riktigt vad detta är för bild, tror jag skulle försöka ta bild på skalet när hedda och jag skulle gå på star wars i 3D. Ser ut som om att jag har VÄRSTA CUTTEN också ju!!!

Nä, nu måste jag försöka bli lite seriösare med min bloggning igen, tycker synd om människor som läser alla dessa osammanhängande inläggen och mina ryck jag får lite då och då när jag skriver. DOCK ERAT EGNA VAL ATT LÄSA!!!!!
puss

1 kommentar:

  1. Vi är i samma sits alltså... Lyxfällan på teven och mentalt i duschen.

    SvaraRadera