tisdag 1 januari 2013

Blir så besviken

Jag sitter och skriver inlägg och så kommer folk och kopierar nästan rakt av. Först var det om mitt inlägg dör jag skrev om bortskämdhet och mina nyårslöften, då blev det kopierat nästan rakt av. Nu mitt inlägg där jag skrev om träning och att jag "bantade" de sista timmarna på 2012.

Har du ingen egnen fantasi. Är mina inlägg så bra att du måste skriva likadant. En sak om man frågar om man får kopiera eller skriva med samma ord. Men när man bara tar inlägg och säger att de är en själv som har gjort de eller att det är du själv som har kommit på iden att skriva om det.

Kanske är jag lättretlig och känslig men jag känner att när jag sitteer och lägger ner en massa tid och energi på att göra inlägg så är det inte kul om man hittat att någon annan har gjort det till sitt eget.

Seriöst, sök hjälp.

2 kommentarer: