lördag 12 januari 2013

men det finns alltid någon liten jävel jag kan avreagera mig på

Har nu fått den där personen jag bad om i tidigare inlägg, kan dock inte brotta ner den eftersom att det är flera hundra tusen mil (typ) mellan oss. Men har kunnat avreagera mig på ett ganska bra sätt. Hoppas att det räcker i alla fall. Det bästa är att personen vet vilka jävla utbrott jag kan få och är inte alls förvånad över att jag är arg. Det bästa med internet vänner alltså. Man kan vara hur bra vänner som helst och bråka och allting men man behöver inte vara orolig att det ska vara pinsamt när man träffas nästa gång, för det är så långt emellan att man aldrig träffas. Bästa saken alltså, Och nu när jag utbrottat mig lite så är allting precis som det ska vara igen.

Saknar mina klassisar också. Igen haha, och nu är det inte ens ett dygn sen jag träffade dem sist men de får mig alltid på bra humör.

Ska äta glass nu & sen ska jag väl försöka mig på att fixa mig någorlunda, med tanke på att halva min lugg står rakt ut åt sidan . Hoppas att ni har en förskräckligt dålig dag, hej då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar