torsdag 17 januari 2013

Vem?

Vem fick dig att skratta senast: Pigge hah
Vem Skrev du till senast: sanna 
Vem litar du mest på: el familjo 
Vem har du umgåtts mest med idag: sabina & frida 
Vem gjorde dagens roligaste sak: antagligen jag när jag hällde ut ett helt glas läsk över mig, telefonen, bordet & glaset ,eller när jag tappade hela socker paketet i latten, pappret och allting låg där i och flöt!
Vem saknar du just nu: just nu ...ingen 
Vem är den senaste personen som gav dig en komplimang: Carley eller pigge 

Nej, alltså jag hade inget bättre för mig än att svara på dessa frågorna jag hittade i ett gammalt utkast här på bloggen.

Har nu skickat in min engelska. Det var lite nervöst innan men jag hoppas i alla fall att det gick någorlunda bra. Ska se om vi ska äta snart, annars kommer jag att svälta ihjäl innom tieep one hour.

imorgon är det bara idrott som jag tror kommer att gå ganska fort, börjar inte fören vid nio så får lite sovmorgon. Sovmorgon och sluta tidigt, braaaa blandning det där, borde ske oftare. Nä nu har jag inget att skriva såå godnatt om vi inte höres mer ikväll.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar