torsdag 3 januari 2013

Tjena hallå hej

Har i stort sett sovit hela dagen, gick inte upp fören vid tio tiden och när jag väl kom upp så gjorde jag inget vettigt. Gick ut på promenad med hunden när mamma kom hem sen gick vi och vilade en stund. Lagade mat,schnitsel ,ris & beasås. Sen gick vi och vilade igen, sov då i typ två timmar. Så skönt ville aldrig vakna eller behöva gå upp.

Nu sitter jag och kollar på berg flyttar in och funderar på att gå och lägga mig igen. Vet inte om jag kommer att orka stanna uppe och kolla på bag of bones men tanke på att jag håller på att somna nu medan jag skriver detta. Är sjukt godis sugen också, men orkar inte åka till affären och är egentligen inte sugen på något vi har hemma (pik till aldrig nöjd inlägget) Så jag får helt enkelt vänta tills imorgon när de andra ska ha godis.
Ni får ha en fortsatt bra kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar