torsdag 24 januari 2013

TRÖTT, IRRITERAD, SÖTSUGEN, KÖRSUGEN & ONT I HANDEN HAR JAG OCKSÅ

Rubriken beskriver mig just nu. Skällde lite på mamma för att vi inte hade något sött att äta på & när jag är såhär extremt sötsugen så måste jag äta något riktigt gott annars får jag typ raseriutbrott. Stackarn, får ta allt skäll som jag har inom mig just nu, MÅSTE TA OCH TAGGA NER LITE, lättare sagt än gjort dock.

Tror att ifall jag skulle få köra lite nu så skulle sötsuget släppa för då får jag något annat att tänka på & så vill jag veeerkligen köra lite, men stoffe ska köra hem pappas bil & det börjar mörkna redan nu så det blir nog ingen körning idag.

Skulle kunnat lägga mig på golvet i skolan idag och gråtit, allt har varit jobbigt att göra, varenda steg jag tagit har känts som om att benen är gjora av bly, orkar inte , vill inte, snälllla låt mig får vara glad ett tag. Grejen är den att i skolan är jag för det mesta glad, det känns inte alls lika jobbigt att gå, göra saker eller bara ligga stil. Vet inte varför men såfort som jag sätter mig på bussen påväg hem så försvinner all min ork.  Håller på att bli sjuk också vilket inte gör det lättare att hålla humöret uppe.

Jag längtar tills imorgon, först skola & sen ska jag mysa med min familj. Utan bråk.



ÖNSKAR ATT JAG HADE VARIT LITE GLAD OCKSÅ SÅ ATT DESSA LEENDE BILDERNA INTE VARIT SÅ SATAN FEJKADE.
DETTA ÄR MER HUR JAG ÄR JUST NU:

Nej, jag har faktiskt inget bättre för mig än att sitta och ta massa äckliga bilder.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar