söndag 27 januari 2013

söndag

Gick upp vid nio tiden, åt frukost och sen åkte vi mot grönis. Jag körde hela vägen dit, sen därifrån till kyrkogården och sen därifrån hem. Vilket blir typ 7 mil. Det gick väl ganska bra mesta delen av tiden. På slutet kände jag dock att jag började bli ganska trött i huvudet men jag klarade hela vägen fram och tillbaka utan att krocka eller köra i diket.

Nu ska vi äta och sen så ska jag lägga mig i soffan kolla på film. Känner mig lite halvsjuk , har gjort det i en vecka nu så det är säkert något virus som inte vill bryta ut riktigt än. Är yr och så, men yrsel har nästan blivit en del av min vardag nu då jag alltid känner mig mer eller mindre yr nu för tiden.

Imorgon är det skola som vanligt och sen så tror jag inte att det händer så mycket mer den dagen. Händer nog inte mycket alls nästa vecka fören på helgen.

Har inget att skriva om så pussidutt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar