lördag 12 januari 2013

Ingen bra dag

Som rubriken säger, idag är det verkligen ingen bra dag för mig. Är på ganska uselt humör,känner mig vidrig i vad jag än gör och försöker inte ens att hitta på det där som gör att dagen blir lite bättre.

Ser bara överallt hur mina vänner lägger ut bilder och skriver massa om hur kul de har och här hemma ligger jag och orkar knappt ta mig ur sängen.Funderade ett tag på ifall man skulle ta och åka till Kalmar och mysa men insåg ganska snabbt att jag varken kände eller orkade det.

Vet inte vad det är för fel, tror att jag är deprimerad för att det är Januari, årets tråkigaste månad & antagligen detta årets jobbigaste & mest självförtroende sänkande månad. 2014/2015 kommer att vara bra år. Det vet jag redan nu men det är lixom lång tid kvar tills dess.

Det jag skulle behöva nu är någon att brotta ner, slå på, någon som kan ta emot alla svordomar och känslor jag vill få ur mig, någon som ställer upp?

Nu ska jag starta lite musik och sedan fortsätta ligga och tycka synd om mig själv. Det här är en sån där dag då jag inte ens orkar tänka några positiva tankar, Vill hitta på något roligt NU men orkar inte.

I sommras var jag tuff och lekte borgholms raggare.

OROA DIG INTE OROA DIG INTE BARN,HIMLEN HAR EN PLATS FÖR DIG,OROA DIG INTE OROA DIG INTE BARN snart är jag back on track.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar