söndag 6 januari 2013

gruuuff

Bara jag skrev att jag mådde bättre så fick jag genast ont i magen och i huvuder igen. Varm som tusan är jag också men tar jag av mig täcket så fryser jag ihjäl. Kom i alla fall en liten bit på engelskan. Ska stanna på lektionen på onsdag och skriva. Kanske kan koncentrera mig bättre där, och där finns ju också läraren så att hon kan hjälpa mig när jag kör fast & hon måste hjälpa mig med den där satans fotnoten, de små siffrorna blir rätt men där jag ska skriva hemsidan där jag fått informationen ifrån hamanr typ tre sidor ner och mellanrummet mellan de siffrorna är enormt. Fattar ingenting.

Nu ska jag kolla på sista avsnittet av tatuh, sen läsa lite och sen sova. Varför går det inte att ladda upp bilder på bloggen om man inte använder chrome?? det suger. Hoppas verkligen att de fixar det snart.

Natttiiinattii


Ni får helt enkelt leva med att få redan uppladdade bilder & fula cambilder tills blogger har fixat detta.


1 kommentar:

  1. Säg till om du behöver hjälp, engelska är ju faktiskt något jag kan

    SvaraRadera