onsdag 9 januari 2013

pinsamt

Fy vad pinsamt det är att sitta och kolla igenom gamla sparade konversationer, bilder, filmer och dokument. Hittade denna i ett dokument. NÄR HÄNDE DETTA LIXOM!? orkar inte med mitt 13 åriga jag.


. ta fram din mobil.
2. bläddra igenom din inkorg.
3. stanna när du räknat till 10 och skriv första meningen i sms:et.
 


Vad skulle du säga om din flickvän var otrogen?
Låter trevligt :D<3333

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Men…haha du tyckte ju att han va snygg x)

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

Wow vad duktigt….kan du slicka dig på armbågen?

Vad är det sms du blivet mest berörd av?
Jag visste att det va du eftersom att det va så gay ;)<333

Vad säger din pappa innan du går och lägger dej?
Jävla snorunge jag vill ha mat!  
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Farsan gjorde det

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Vet du vad din son gjorde igår kväll?

vad blir det första du säger när du kommer till skolan på måndag?
Långe jan vare ja xD

Vilket sms är det du tittar på oftast i din inkorg?
Döda dom där indianerna som åt upp min mössa också…<3



tänkte då att jag skulle göra den listan nu så jag kan skämmas för det om några fler år!



Vad skulle du säga om din flickvän/pojkvän var otrogen?
Inget, men jag tycker att du är jävligt barnslig. 
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Ska vi bestämma vart vi ska kidnappa henne på måndag? 
Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
tacktack :*

Vad är det sms du blivet mest berörd av?
Jaha det var ju synd :/ men jag får verkligen börja prata med dig i skolan imon för senast har jag varit osäker :/ 
Vad säger din pappa innan du går och lägger dej?
BUVad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Vet du vad det är för mat idag? ;) 
Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Det är lugnt, har endå inget bättre för mig ;) 
vad blir det första du säger när du kommer till skolan på måndag?
hahaha, aha;) precis! vi ska göra en kupp mot henne och sen hota rektorn så att de ändrar tiden,och sen ska vi hota alla i köket för den dåliga maten!;) like badasses u know!
(HAHAHAHAH alltså denna konversationen är så jävla underbar) 
Vilket sms är det du tittar på oftast i din inkorg?
Hahahahahaha absolut!! ;) Carl är ju så himla badass han med så han kan också vara med! "fattar du hur många rutor jag hade sönder på min gamla skola eller?" haha ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar